söndag 18 januari 2009

Klantig som få

He is my master, I'm his slave. Och han har märkt mig. Kaffemaskinen alltså. Skulle sträcka mig för att nå översta skåpshyllan ovanför kaffemaskinen. Vips så åkte skjortan upp, jag nuddade den superheta delen av maskin (som har varningstexten "caution, it's hot", så jag kan inte stämma Isomac) och brände mig rejält på ena sidan av magen. AAAJ! Det blev ett rätt rejält brännmärke, men ytligt så förhoppningsvis läker det utan ärrbildning. Funderar på att rita dit två ögon och näsa så att jag blir gladare varje gång jag ser det (blir det ett ärr så får jag väl tatuera det till en smiley).

3 kommentarer:

Anonym sa...

aj, aj, aj!!

Inger Sö sa...

Aj, det där måste göra ont. Du vet väl om världens bästa "salva" till brännskador?! Honung! Stryks på direkt och efter 10 min klingar smärtan av..... Det är säkert nåt elektroniskt, skulle M säga.....
Kram!!

Anonym sa...

Aj aj, det där ser inte kul ut.

Kul att du gillade biscottisarna. Tror nog dom blir riktigt goda med hasselnötter.